Customer Reviews for U-Haul Moving & Storage of Potomac Mills

13 937 évaluations

14523 Telegraph Rd   Woodbridge, VA 22192
(@ Gideon)

(703) 490-1444

Heures d'ouverture de l'établissement

  • Lun - Jeu : 7h am à 7h pm
  • Ven : 7h am à 8h pm
  • Sam : 7h am à 7h pm
  • Dim : 9h am à 5h pm
Heures d'ouverture spéciales
  • 11/25/2021: 7h00 am - 3h00 pm

Services dans cet établissement :

Pour nous contacter

(703) 490-1444

14523 Telegraph Rd
Woodbridge, VA 22192
(@ Gideon)

Services dans cet établissement :

Heures d'ouverture de l'établissement

  • Lun - Jeu : 7h am à 7h pm
  • Ven : 7h am à 8h pm
  • Sam : 7h am à 7h pm
  • Dim : 9h am à 5h pm
Heures d'ouverture spéciales
  • 11/25/2021: 7h00 am - 3h00 pm
  • Inspection gratuite du remorquage
  • Retour client 24 heures

Testimonials From Recent Customers

Les commentaires de nos clients sont extrêmement importants pour nous. Nous en tenons compte pour guider nos efforts et améliorer notre service. Tout ce qui suit vient directement de la part de nos clients, sans filtre ni modification.

Overall Rating:

Les commentaires sans texte sont cachés. Afficher affichés. Ne pas les afficher

Évaluation :
2

The service when picking up was lacking, the person the was helping us hook the trailer couldn't lift the trailer to hook it up and struggled to hook the chains and wires. One of my friends helped and ended up hurting his arm and back. It also didn't help that there was only 3 people working when the place was packed.

WHITNEY L. 
Évaluation :
5

Location closed at arrival.

ENRIQUE D. 
Évaluation :
4

Everything was great wouldn’t change a thing

Parker M.  |  Premières impressions 
Évaluation :
5

Not much to improve everything was great. The people here were excellent and professional. Also Jolene was awesome with her customer service.

MICHAELCOLIN S. 
Évaluation :
5

Le client n'a pas laissé de commentaire.

Marvarine C. 
Évaluation :
4

Customer service was great; a little shorthanded for morning pickup creating a backup line. I wish someone could have helped get the big 26' truck around the building and helped with me with equipment. I have used U-Haul before and would use again.

D K. 
Évaluation :
5

This location is great! All of the employees, especially the owner, put in 110 %. We were there during a very busy Saturday morning. Although we had to wait a bit, every single employee was willing to help. They all were great at multitasking and being efficient to ensure that all the customers were helped as quickly as possible.

KYLEWILLIAM R. 
Évaluation :
5

OUTSTANDING staff working in tough, understaffed conditions.

Albert N. 
Évaluation :
2

Location was severely short staffed and had long wait times

RYANDAVID P. 
Évaluation :
2

I waited 20mins just to simply hand the let's of the return to a staff memeberStaff is lazy & one by one they stagger into the lobby area from the back after 10-15min of waiting behind 4 people...they come from around the back as if they were somehow busy doing anything else, but there is a long line of customers out front & say...."sorry for the wait"....how bout...stop bull-jiving around at work & actually work so that the system flows & the customers are not waiting because you in the back on the speaker phone...seems very slack & lacks any accountability...I'm just saying...."cats away...the mice will play"...get it together guys!

TIMOTHY C. 
Évaluation :
3

To Whom It May Concern: The staff are very friendly & professional. The only drawback was the truck had bird mess & white spots on the driver's side of the truck.

MICHELE P. 
Évaluation :
5

Great Customer Service

Gwendolyn B. 
Évaluation :
5

Everything was good.

AUSTINDUROY A. 
Évaluation :
5

Le client n'a pas laissé de commentaire.

CHERYL H. 
Évaluation :
3

Better truck maintenance

Gregory H. 
Évaluation :
4

Le client n'a pas laissé de commentaire.

JASONSTUART D. 
Évaluation :
5

Friendly staff and efficient.

ROBERTJOSEPH G. 
Évaluation :
1

Actually provide customer service to those when needed. And do not provide moving trucks that are broken.

Jamie S. 
Évaluation :
4

Online return process was not very convenient.

SALMAN A. 
Évaluation :
4

Le client n'a pas laissé de commentaire.

ALBERTOALVARO B. 
Évaluation :
4

Le client n'a pas laissé de commentaire.

Lori P. 
Évaluation :
5

Le client n'a pas laissé de commentaire.

FELIXABIDEMI H. 
Évaluation :
5

Le client n'a pas laissé de commentaire.

ARNALDO M. 
Évaluation :
5

Le client n'a pas laissé de commentaire.

WILLIAMDAVID P. 
Évaluation :
5

Your trailers need trailer jacks. Large trailer is way too heavy for the average person to lift off the trailer ball, especially when loaded.

Anthony M. 
Évaluation :
5

after hours Easy return process

CASTRO F. 
Évaluation :
4

It would be good if the equipment return process was better explained and if the location had more space for parking v

RAYWINSTEAD B. 
Évaluation :
4

Professional and patient staff.

TONIGAIL W. 
Évaluation :
5

Thanks!!!

SONJA NICOLE J.  |  Expérience générale 
Évaluation :
5

When we arrived to drop off the Uhaul Jolanda Spencer greeted us cheerfully and had us checked out very quickly! After a long day her attitude and efficiency made a great difference to us and we appreciated her very much!

Lori Jo W. 
Évaluation :
5

The staff is very nice and professional 👍

JANETPATRICIA K. 
Évaluation :
3

After returning the truck the website wasn't working even after a few tries, so I had to go to the front desk to ask someone to look the truck over but had to wait in line first. Should be a better way to return the truck without difficulties and to save time.

Stephen F. 
Évaluation :
5

Very friendly and attentive employees!

Robert L. 
Évaluation :
3

Ignition switch was very difficult to engage, as if key was not quite right. Oil light was on throughout rental. Vehicle operated properly and was otherwise clean, though. Staff courteous and quick.

Stephen S. 
Évaluation :
4

Assure all tow dolly chain hooks have rubber retainers on them.

EDWARD L. 
Évaluation :
5

Le client n'a pas laissé de commentaire.

EVELYNRENEE B. 
Évaluation :
4

Le client n'a pas laissé de commentaire.

TARIFURRASHID C. 
Évaluation :
5

Le client n'a pas laissé de commentaire.

David S. 
Évaluation :
3

Hello Everything was OK but.... when I went to get the truck I reserve the lady was not in the best mood. I told her I parked right upfront the door on those spots but there is a sign there 15min parking and I said to her I be back tomorrow around lunch. She said o you can't park here they may tow your car. ...you have to park at customer service parking...ok I said everything is full there you have like 5 spots what is the problem this still is your parking right .... she said yeah but is for your equipment and they may tow your car ... I said that don't make sense I am a customer need the truck over night there is no other parking a the moment. She said I don't work tomorrow I don't know what will happen to your car I work only tonight ....that is wrong I got a truck from you each year and never been said my car can be tow if I don't move it .... there was other ppl parked there too .... you should be able to park where you find a spot not only this 5 spots you have come on. Or not tell ppl there car may be tow if they don't move if .... if I am not a customer why I be parking there right is logical. When I return the truck the guy who took it and check me out was completely opposite of the lady ...he was very friendly and nice ðŸ' Thanks

ATANASSTOEV K. 
Évaluation :
5

Check oil light came on. I checked maybe 1 quart low. Didn't know if I should add regular oil or synthetic.

GARYEDWARD W. 
Évaluation :
5

Le client n'a pas laissé de commentaire.

STEPHENNELSON J. 
Évaluation :
1

Have the vehicle I reserved available. Instruct where the vehicle is parked. Remain open for the times of operation.

ANTONIOJAMAR B. 
Évaluation :
4

Took me a few minutes to find the truck since no one walked me out to find it. I even asked the loud woman outside cleaning the trucks and she was more concerned about cleaning and checking in trucks that she couldn't help me. Everything else was fine. check-in was a lot smoother.

JOLANEMARILYN H. 
Évaluation :
5

they were the best and very professional

MOHAMED E. 
Évaluation :
5

All was well. There is hope that customer service may still exist.

JOHNNYFITZGERALD J. 
Évaluation :
4

Had a n online reservation (6 days). Arrived at location and found equipment but attendant prevented me from taking the assigned truck stating it had been rented to someone else but I could go inside the office, wait in line, and arrange for another one. This wasted a half hour of my time and the attendant stated they "could not extend" my prearranged rental length. Not the customer service I was expecting. Further, suggest numbering equipment parking slots/spaces to prevent the customer from wasting time wandering around the lot trying to locate their equipment.

Charles B. 
Évaluation :
3

No one was available to check my truck back in. Other than that, the truck was great and the staff is friendly.

ALLEN JEROME J. 
Évaluation :
5

Le client n'a pas laissé de commentaire.

ALEXANDRA L. 
Évaluation :
1

I got charged 2 340,42 $ for a rental in Cincinatti, erroneously, and I'm still waiting for it to be credited to my account. Until then, I'll refrain from commenting. It's caused me great anxiety and inconvenience, and no explanation or apology was given by your company.

Carroll Bradley R. 
Évaluation :
4

Truck smelled like weed.

MOHAMMAD Z. 
Évaluation :
5

Le client n'a pas laissé de commentaire.

CRISTALETTEANN W D. 
Évaluation :
5

Le client n'a pas laissé de commentaire.

Corey S. 
Évaluation :
5

Le client n'a pas laissé de commentaire.

KEVINJAMES S. 
Évaluation :
4

Le client n'a pas laissé de commentaire.

CHERENACHANTELLE C. 
Évaluation :
5

The staff is so friendly yet even more professional.

MICHAELLEE H. 
Évaluation :
5

It was very busy but everyone there was working quickly to get everyone what they needed. Everyone was helpful and I really appreciated the service.

Aimee V. 
Évaluation :
5

Everything/one was professional, on-time and just right for the job.

DUWANANTWAN C. 
Évaluation :
5

Le client n'a pas laissé de commentaire.

JAMESAMOAH F. 
Évaluation :
2

My return was not processed until two days later. That prompted U-Haul to charged my card for an extra day of use. U-Haul needs to ensure they are not making these mistakes with other customers.

ERICISAIAH J. 
Évaluation :
5

Pick up was great, customer service very good. Drop off not so great, rep checking me out was nice, store manager was rude and spoke over him, then yelled across the store at me ,p when I asked for a bigger size truck for my next move,so everyone could hear her, that there "AINT NO MORE TRUCKS AVAILABLE FROM HERE TO RICHMOND FOR THE NEXT 2 MONTHS! I SUGGEST YOU LEAVE IT!" OK, unprofessional and embarrassing.

JENNIFERCHRISTIN H. 
Évaluation :
5

Very helpful staff

RODNEYLANE T. 
Évaluation :
3

We did NOT request or require a dolly but one was put in the trailer (did not know that when we left the facility) and was charged to us.

GEORGE M. 
Évaluation :
5

Le client n'a pas laissé de commentaire.

MICHAEL R. 
Évaluation :
5

have the vehicle available within eyesight of the rental office, so the customer does not need to hunt the lot to find the vehicle.

Randy S. 
Évaluation :
5

A friendly customer service

ARMANDOSAUL V. 
Évaluation :
4

Le client n'a pas laissé de commentaire.

DARRELL S. 
Évaluation :
5

Le client n'a pas laissé de commentaire.

SHELLEYMARIE L. 
Évaluation :
4

Le client n'a pas laissé de commentaire.

REBECCAJOHNSON B. 
Évaluation :
4

Le client n'a pas laissé de commentaire.

Christie D. 
Évaluation :
4

Le client n'a pas laissé de commentaire.

Eunice G.  |  Expérience générale 
Évaluation :
5

Le client n'a pas laissé de commentaire.

RACHELCHRISTINE D. 
Évaluation :
5

Excellent customer service personal.

RAFAELA P. 
Évaluation :
5

Le client n'a pas laissé de commentaire.

KATHY C. 
Évaluation :
5

Le client n'a pas laissé de commentaire.

Harry S. 
Évaluation :
5

The staff was amazing! Everyone worked together and as a customer I felt valued. I mentioned that I was a teacher and they rolled out the red carpet! I will be back to finish my move next week!

DOROTHYLEIGH W. 
Évaluation :
5

Le client n'a pas laissé de commentaire.

KATHERINEGISELLE R. 
Évaluation :
5

Le client n'a pas laissé de commentaire.

DIEGO P. 
Évaluation :
5

Le client n'a pas laissé de commentaire.

Ricky W. 
Évaluation :
4

Le client n'a pas laissé de commentaire.

GARY B. 
Évaluation :
5

Le client n'a pas laissé de commentaire.

TRAVISW B. 
Évaluation :
5

Excellent staff members. I greatly appreciated their helpful manner and very pleasant demeanor. Thumbs up and I highly recommend this location for your rental needs.

THOMASJOHN D. 
Évaluation :
5

Service was amazing! Keep on keeping on!!

EDWARDPAUL I. 
Évaluation :
5

Le client n'a pas laissé de commentaire.

LEONARD M. 
Évaluation :
5

Le client n'a pas laissé de commentaire.

Melissa J. 
Évaluation :
5

Le client n'a pas laissé de commentaire.

DAVIDARTURO A. 
Évaluation :
1

Le client n'a pas laissé de commentaire.

Shaun B. 
Évaluation :
5

Le client n'a pas laissé de commentaire.

William J. 
Évaluation :
5

Le client n'a pas laissé de commentaire.

Latoya G. 
Évaluation :
5

Le client n'a pas laissé de commentaire.

Lindsey B. 
Évaluation :
5

Le client n'a pas laissé de commentaire.

Yahya K. 
Évaluation :
3

Le client n'a pas laissé de commentaire.

Marcus B. 
Évaluation :
4

Le client n'a pas laissé de commentaire.

Almostapha B. 
Évaluation :
5

Le client n'a pas laissé de commentaire.

Dawn B. 
Évaluation :
4

Fast and easy to use phone app

Antonio A. 
Évaluation :
1

I reserved the truck for 18 SEP 21, for after hours pick up. Once I got to the location and went the online process, I got to the point where it was time for me to turn on the vehicle to check the gas and the wrong key had been left in box #4. I was unable to get anyone on the phone, which resulted in me not being able to do what I needed to do. On 19 SEP 21, a representative called to see when I would be returning the truck. I explained to him that the truck never left the lot and was still sitting right in front of the building. I told him what happened there was absolutely no apology, just wanted to know if I still needed the truck, I did. I went back in 19 SEP 21 after 3PM, there was a young lady and a young guy sitting at the desk, I told her why I was there, she didn't respond and instead got up and walked away. Still no apology from anyone. The guy told me I had to call customer service to get my refund for the day before and I had to pay yet again for the same service. Once I start the checking out process it is clear that the truck in the pictures was not the truck I had been rented. There was damage all over the truck. This was the absolute worst experience I have had to date with a Uhaul facility. After returning the truck on the app, I was charge for two days instead of the one. So now I have more than the 60 $pending on my card, and I have to call someone else they can't help me at the location. I'm not surprised at all.

Yasmine C. 
Évaluation :
5

Le client n'a pas laissé de commentaire.

gerry C. 
Évaluation :
5

Le client n'a pas laissé de commentaire.

MICHAELFRANK T. 
Évaluation :
5

If the vehicle requested at the preferred location is NOT available, the system should not automatically place the pickup at a different location. I completed the on-line reservation only to receive a text stating the reservation was at a U-Haul facility 30-miles away from me. I then called my preferred pickup location and spoke to an assistant directly to book my reservation, specifically stating where I wanted to pickup the rental. Again I received a text confirmation for the same location 30-miles away. I called them back, only to be told that I made the reservation for that secondary location. I immediately corrected the associate telling her that it was their system that defaulted and at no time did the words “reservation pickup in…” come out of my mouth. The end result was that the associate said she would call me should a truck or a cancellation come in. Within the hour she did call me and everything went as I planned. I am happy that such great customer service came out of this location and would rent from them again.

FRANK HERBERT D. 
Évaluation :
4

The is convenient where is at, but the room to maneuver and park your own vehicle is really bad. Also not enough employees. The few employees are too busy to help customers. I unhooked my own trailer after waiting for 20 minutes after many of them knew I was waiting...The guy did the check out without seeing if I turn in the trailer in good condition. Also the printer didn't work to give me a hard copy of the rental contract. He was so overwhelmed, that I parked in front of the trailer I rented and he didn't bother to check if it was the correct one. He took my word for it. He parking parking the big trucks behind the store, cleaning them and dealing with multiple clients at the same time.

Carlos C. 
Évaluation :
5

Everyone at this location was very friendly and helpful. Best uhaul placeni have Every dealt with.

Thomas K. 
Évaluation :
5

Beyond exellent service in the store. All employees are courteous

PAULY-YOUNGAIRLE D.  |  Expérience générale 
Évaluation :
5

Le client n'a pas laissé de commentaire.

JAMESALBERT D. 
Évaluation :
5

Le client n'a pas laissé de commentaire.

Shari W. 
Évaluation :
4

Le client n'a pas laissé de commentaire.

JOHNWELLES B. 
Évaluation :
2

The staff was great however the layout of the the facility made it difficult to access my unit with anything besides a small car. I chose this place because it was advertised as 24/7 but more often than not there were rental trucks blocking the through way. However, to the benefit of this location this seems endemic to all uhauls. Therefore for future storage needs i will be renting from a non-uhaul location

sean h.  |  Expérience générale 
Évaluation :
5

Le client n'a pas laissé de commentaire.

FRANCES A B.  |  Premières impressions 
Évaluation :
5

The manager on 19 August was very good and worth investing in.

Eric V.  |  Expérience générale 
Évaluation :
1

First, we would not have chosen this location, but our options were limited due to the size of truck we were returning (26'). We called on Friday 8/13 to speak with an agent about securing a storage unit, but she stated she did not know if there was availability and did not know how to check if there was availability. She took my name and phone number and said he manager would call back with info. We never got the follow up communication. So I called back Saturday 8/14 to inquire again, and Brandon was helpful and confirmed a 10'x10' unit for us to start Sunday 8/15. We arrived Sunday 8/15 and waited a while to be helped. A young lady with long curly hair and freckles led me up to help me, and took a 5 minute phone call in the middle of helping me. She didn't seem to have a thorough understanding of the system and how to get me into my unit quickly. Finally she gave us an access card and the unit number. When we drove around to the unit, it was in use but closed to the owner for nonpayment. So we go back inside to get another unit. A young, thin gentlemen with braces helped assign us to another unit, which was going to be larger and more expensive since there were no other 10'x10' available. I hen we went over to that unit, it was also in use and closed to the owner for nonpayment. He came around to the unit to meet us and completely shared our frustrations because there were no other available units of any size. He stated his frustration with the assistant manager who is responsible for not letting their system show availability for these types of units. (Sorry for the descriptions, no one on site wore a name tag). We quickly called a Public Storage down the street where a fast, friendly, professional associate got us a unit immediately. Thanks to their assistance, we were able to secure our belongings same day with ZERO HASSLE! The experiences between the two companies was night and day. I am also aware that the manager of this location passed away recently, which we were sorry to hear. I have no doubt the team we encountered was working hard to do the beat they could, given the circumstances. As a customer, i just want to relay that they need more support and assistance right now. Your corporate leaders would not be happy with how this location is currently operating.

Holly S.  |  Premières impressions 
Évaluation :
4

Le client n'a pas laissé de commentaire.

Ginny P.  |  Premières impressions 
Évaluation :
4

Le client n'a pas laissé de commentaire.

Douglas R.  |  Expérience générale 
Évaluation :
5

My wife and I were moving to a new house in the area, and we needed to put our property in storage. We were stressed out enough. However, store manager Dana Russell showed tremendous customer service in helping us get set up with the storage we needed. I am grateful to her for alleviating a stressful situation we were in.

Jonathan P.  |  Expérience générale 
Évaluation :
4

Le client n'a pas laissé de commentaire.

Stetson P.  |  Expérience générale 
Évaluation :
5

Efforts of Store manager Dana Russell were huge boost and took a lot of stress off us with moving experience for my wife and I.

Jonathan P.  |  Premières impressions 
Évaluation :
5

Le client n'a pas laissé de commentaire.

Savannah S.  |  Expérience générale 
Évaluation :
5

Le client n'a pas laissé de commentaire.

Christine J.  |  Premières impressions 
Évaluation :
5

Dana is amazing!

david w.  |  Expérience générale 
Évaluation :
5

Dana is great Customer service accuracy just all around very nice

Lisa B.  |  Premières impressions 
Évaluation :
5

Uhaul employees was very helpful and accommodating to me. I definitely recommend using storage and rental services.

Orranna B.  |  Expérience générale 
Évaluation :
5

Le client n'a pas laissé de commentaire.

Patrick O.  |  Expérience générale 
Évaluation :
5

Le client n'a pas laissé de commentaire.

CATHY R.  |  Premières impressions 
Évaluation :
5

Dana was fantastic, she exceeded my expectations and handled a time sensitive issue for me ! Thanks again !!

john c.  |  Expérience générale 
Évaluation :
5

Dana, the UHaul Storage manager that called me, was extremely helpful and accommodating to my particular situation and got me checked in early so I could unload as soon as I arrived.

David C.  |  Premières impressions 
Évaluation :
4

Le client n'a pas laissé de commentaire.

Darlene M.  |  Premières impressions 
Évaluation :
3

Some of your workers not helpful at all.

THERESA O.  |  Expérience générale 
Évaluation :
2

Le client n'a pas laissé de commentaire.

Jarin e.  |  Premières impressions 
Évaluation :
4

Le client n'a pas laissé de commentaire.

LISAMARIE J.  |  Expérience générale 
Évaluation :
5

Le client n'a pas laissé de commentaire.

Orranna B.  |  Premières impressions 
Évaluation :
5

Non

Clementine H.  |  Expérience générale 
Évaluation :
5

Am well pleased of the services rendered. Had great experience.

Samuel A.  |  Expérience générale 
Évaluation :
2

DELETE me from your records, I'm in Charlotte NC and have no connection with your company. Merci.

LARRYANTHONY T.  |  Premières impressions 
Évaluation :
3

It is very narrow for moving company to pick up. Also uhaul Van's block entrance to your unit.

Ron B.  |  Expérience générale 
Évaluation :
5

Customer service were very helpful

Marcia G.  |  Expérience générale 
Évaluation :
4

The lights were out in the section of the facility where our storage locker is located. We had to move everything in using the light from our phones.

Mary D.  |  Premières impressions 
Évaluation :
5

Le client n'a pas laissé de commentaire.

PEGGY F.  |  Premières impressions 
Évaluation :
5

This was my first time doing this online. It was easy and when I got there that morning everything was all ready in and the whole process was very quick.

Connie C.  |  Premières impressions 
Non les évaluations ont été soumises pour cet établissement.

Services supplémentaires à cet emplacement

  • Icône de camion de déménagement
    Camions de déménagement

    Nous avons la plus grande sélection de camions neufs!

  • Icône de remorque
    Remorques et remorquage

    Nos remorques fermées et ouvertes sont offertes à partir de 14,95 $!

  • Icône de libre-entreposage
    Libre-entreposage

    Nous offrons la plus grande couverture en Amérique du Nord!

  • Icône de conteneur de U-Box
    Conteneurs U-Box®

    Nous expédions à l'autre bout de la ville et à l'autre bout du monde!

  • Icône de fournitures de déménagement
    Accessoires de déménagement

    Nous vendons des centaines de produits qui facilitent les déménagements!

  • Icône d'attache de remorque
    Attaches de remorque

    U-Haul est l'installateur numéro 1 d'attaches de remorque en Amérique du Nord.

Retour
Haut de la page